tisdag 31 december 2013

Förhoppningar på 2014

Idag är det den sista dagen på 2013. Jag håller verkligen tummarna för ett bättre 2014!

Just nu har jag många hinder jag måste ta mig över under kort tid. Här är några punkter som jag måste lösa under 2014. Som du kommer märka är det ganska tunga punkter.

  1. Skriva klart en uppsats kring mitt projektarbete, ca 50 A4-sidor.
  2. Redovisa projektarbete muntligt.
  3. Få en bodelning avklarad.
  4. Sälja eventuella möbler jag inte kan behålla.
  5. Skaffa ett jobb.
  6. Skaffa en bostad.
  7. Flytta.
  8. Föra över alla papper kring flytten.
  9. Skriva klart en rapport kring en undersökning.
Jag håller verkligen tummarna för att 2014 är året då dessa saker bara faller på plats. Blir det så, så kommer jag njuta av det flyt jag har!

1 kommentar:

  1. Önskar dig ett gott nytt år! Lycka till med projekten! Hoppas det löser sig!

    SvaraRadera